“FASHION IS NOT SOMETHING THAT EXISTS IN DRESSES ONLY. FASHION IS IN THE SKY, IN THE STREET, FASHION HAS TO DO WITH IDEAS, THE WAY WE LIVE, WHAT IS HAPPENING.” - COCO CHANEL

søndag den 19. juni 2011

Zip it - Roskilde!

Som I jo nok alle sammen ved starter Roskilde Festival i næste uge! Jeg skal dog ikke selv af sted i år, men vil give jer et tip med om jeres påklædning! Hvis du er i en lille form for krise, så prøv de fede Zip-alls. Hvor genialt er det ikke når man skal op og børste tænder eller andre ting hvor man ikke kan overskue lag på lag metoden? Jeg ville selv have ønsket at jeg havde en sidste år - så hvis I mangler den sidste beklædningsdel kan jeg varmt anbefale jer denne ;) Få mere info og køb evt HER




3 kommentarer:

  1. Puha nej, jeg ville ikke byde min Onepiece en tur på Roskilde. For det første ville det være et værre besvær hver gang man skulle tisse og for det andet, så ville den blive super klam, når den skulle ligge på gulvet, mens man tissede!..

    SvarSlet
  2. Jeg ved de kommer til at sælge Ziperalls på Roskilde Festivallen i Stald Syd.. Det er perfekt til de kølige sommer aftener :) Glæder mig til at få min !!!

    SvarSlet
  3. Det er self rigitg at den er en smule besværlig mht toilet besøg. Men UDOVER det så må den være intet mindre end fantastisk :)

    Godt at høre at de også kan købes på selve festivallen. Så er der ingen vej udenom! :)

    SvarSlet