“FASHION IS NOT SOMETHING THAT EXISTS IN DRESSES ONLY. FASHION IS IN THE SKY, IN THE STREET, FASHION HAS TO DO WITH IDEAS, THE WAY WE LIVE, WHAT IS HAPPENING.” - COCO CHANEL

tirsdag den 14. juni 2011

Barcelona







Så er vi kommet til Barcelona. Elsker simpelthen denne by - så levende!
I dag var vi ude på nok min længste gå tur nogensinde! Hvilket har resulteret i meget ømme ben og fødder! Av av, men da vi bor på et über lækkert hotel er der mulighed for at få massage og andre treatments. Så i morgen tidlig står den på en times fullbody massage. yum ;)
Men fik også shoppet en smule i dag og her er et par af mine køb :) En super fed tank/tshirt top fra COS som jeg vil bruge til mine læderleggins.
Og så gik turen til sephora hvor jeg fandt min yndlings mineral pudder til billige penge (187 kr imod Illums 395 kr - Det er da også lidt at spare). Så fandt jeg en sjov ting som jeg ikke har set før. En "negleholder" til når man lægger neglelak så man ikke får lakken ud på uden for enden af neglen - Det er sku da smart :D

Nå ellers stod den på frugtmarked og andre seværdigheder. Nu er jeg MEGA træt, så sov godt folks ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar