“FASHION IS NOT SOMETHING THAT EXISTS IN DRESSES ONLY. FASHION IS IN THE SKY, IN THE STREET, FASHION HAS TO DO WITH IDEAS, THE WAY WE LIVE, WHAT IS HAPPENING.” - COCO CHANEL

torsdag den 9. september 2010

Ultimative læderleggins

Jeg har denne måned erhvervet mig et par læderleggins! Efter laaaaang tids søgen efter de helt rigtige, har jeg endelig fundet de helt rigtige par. Det er fra det svenske mærke Jofama. De er sorte og helt fantastiske. På grund af stretch kvaliteten sidder de som et par almindelige gamacher og giver sig ikke som læderbukser normalt gør.
Jeg har gennem tiden haft 2 par læderbukser men de har givet sig alt for meget, så jeg kan næsten ikke bruge dem længere. Derfor er jeg ovenud glad for mine nye lamb leather leggins.
(billedet er ikke helt retvisende - de er nemlig ikke specielt højtaljede som på billedet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar