“FASHION IS NOT SOMETHING THAT EXISTS IN DRESSES ONLY. FASHION IS IN THE SKY, IN THE STREET, FASHION HAS TO DO WITH IDEAS, THE WAY WE LIVE, WHAT IS HAPPENING.” - COCO CHANEL

søndag den 12. september 2010

Olivia Palermo

Smukke Olivia Palermo behøver ikke nogen større introduktion. Enten elsker man hende eller hader hende (nu tænker jeg på the city!), for alt hvad hun laver som ikke bliver vist gennem et reality program, synes jeg personligt er en drøm. Hun arbejder på en af de mest eftertragtede arbejdspladser indenfor modebranchen, har en stil som de fleste fashionistaer vil slå ihjel for og en kæreste som er smukkere end ja smuk!!
Jeg har sammensat nogle af mine yndlings look fra den højtprofilerede skuespiller/model og it girl. Det jeg elsker ved hendes stil er hendes sammensætninger mellem det dyre - det nye - det feminine - det maskuline blandet med hendes helt egen fantasi. Så ligemeget hvor meget bitch hun kan være, ligeså stor cadeau må man give hende for hendes inspirations givne stil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar