“FASHION IS NOT SOMETHING THAT EXISTS IN DRESSES ONLY. FASHION IS IN THE SKY, IN THE STREET, FASHION HAS TO DO WITH IDEAS, THE WAY WE LIVE, WHAT IS HAPPENING.” - COCO CHANEL

onsdag den 30. november 2011

Kan ikke leve uden ...

Dette vidunder produkt! Siden jeg købte Rosewater Balancing Mist fra Jurlique har jeg været som besat! Den er simpelthen så god til min hud, og specielt nu hvor vejret skruer bissen på. I takt med at vejret bliver koldere og mere barsk, bliver min hud tør og umedgørlig. Det er her rosenvanden kommer ind i billedet: jeg bruger den morgen (middag) og aften efter jeg har renset min hud, sprayer jeg et par sprøjt som får lov til at trænge ind i huden inden jeg kommer min dagcreme på. OG det fungerer! Min hud holder på fugten og bliver ikke tør i løbet af dagen! Man kan også pifte et par sprøjt i hovedet efter man har lagt make up for at få det hele til at sætte sig bedre og blive en anelse mere holdbar.

Jurlique kan købes i Illum, Magasin + en masse andre beauty steder og koster 165 kr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar